Here, you'll find nothing
nothing
not even the sound of a butterfly's wings
nothing
wait...
listen carefully...
and think
think
any breath
in any sentence
any palpitation
in any word,
is a sound;
it is me
...


N

    O

        T

            H

                I

                    N

                        G



Sunday, August 25, 2013

زندگی پر از تغییر هست و خودش هیچ تغییری نمیکنه!
احساس میکنم بزرگ شدم، نه بزرگ نشدم تغییر کردم، نه تغییر نکردم زن شدم، احساس خوب زن شدن، چه ساده تبدیل به احساس پوچی شد، دوباره دارم هیچ میشم، کاش همون هیچ قبلی بودم، نه می خوام بزرگ بشم، می خوام خودم باشم، هیچی که خودش باشه همه چیز هست :)

چه اشتباه ساده ای
چه آسان میشود هیچ شد
چه آسان میشود به زندگی عادت کرد
چه آسان میشود من باشی و هیچ نباشی
چه سخت، نه چه ساده میشود خواست
چه ساده میشود عادت ها را یاد داد
چه ساده میشود ما بود
چه ساده میشود،،، نه ساده نیست اما میشود خوب بود!

3>

behnaz // 10:39 AM
____________________________________________

Comments: Post a Comment