Here, you'll find nothing
nothing
not even the sound of a butterfly's wings
nothing
wait...
listen carefully...
and think
think
any breath
in any sentence
any palpitation
in any word,
is a sound;
it is me
...


N

    O

        T

            H

                I

                    N

                        G



Tuesday, June 07, 2011

شش هفته هست که لوس گتس هستم و یک ماه دیگه برمیگردم. اینجا مثل همیشه خیابانها مرتب و مردم همه تلاششون را میکنن تا رفتاری دوستانه داشته باشن. در کالج برای ترم تابستان ثبت نام کردم و کلاس سفالگری برداشتم. تعدادی از همکلاسیهام شانزده سال بیشتر ندارن، البته از من خیلی بزرگتر هم هست ؛؛؛


نرمی یاس صدای تو
گرم تر از اشکهای بی قرار من
من در نهایت بودنم
ای با من همصدا با من هم نفس باش

این همه راز دل
من بگویم شور میشود از اشک
بیا با نوای آه من
تو بهار شو


نرمی شکوفه های بهاریست
رنگ چشمهای تو
رنگ سکوت من در آن لحظه عشق
تو عشق ساز کن

behnaz // 11:49 PM
____________________________________________

Comments: Post a Comment