Here, you'll find nothing
nothing
not even the sound of a butterfly's wings
nothing
wait...
listen carefully...
and think
think
any breath
in any sentence
any palpitation
in any word,
is a sound;
it is me
...


N

    O

        T

            H

                I

                    N

                        G



Friday, June 05, 2009

ابر سیاهم
خدایا وزش بادهایت را بیشتر کن
مرا تا لحظه پیوند ببر
تا باریدن
تا رسیدن
خدایا آبم کن
پاکم کن
زلالم کن


...


برای کودکیهایت دلم بیتاب
اما دلگیر
برای کودکیهایت دلم صبور
صبور است
تو آغوش خواهی و من
گرمیه وجود تو
تو می دانی
برای حرفهایمان هم فاصله باید


...


آواز عاشقانه ای برای من نمی خوانی
شاخه گلی به رسم عشق به من نمی دهی
یک بغل رز به تازگیه احساس کودکانه ات نیاز من بود
این همه شوق را نمی بینی
ترانه ام را نمی خوانی
نگاه خیره ام را پاسخ نمی دهی

behnaz // 1:27 PM
____________________________________________

Comments: Post a Comment