Here, you'll find nothing
nothing
not even the sound of a butterfly's wings
nothing
wait...
listen carefully...
and think
think
any breath
in any sentence
any palpitation
in any word,
is a sound;
it is me
...


N

    O

        T

            H

                I

                    N

                        G



Thursday, April 02, 2009

دنیا را بهتر از آنکه هست نشانم می دهی
وقت خوابم خوابی رویایی نشانم می دهی
حال که لطفش برای دل بینوای من شد..
مهر افزون نشانم می دهی !


آغوش من حریر عشق دارد
حریر نازک عشق دارد
آغوش من پر از پرهای تنهاییست
عشق داغ تنهاییه کویر دارد


گرم بیا
داغ بیا
آتش بزن
سفت بگیر
محکم بچسب
اسیرم کن
نه
نرم بیا
هیچ نگو
دور بمان
نه
زود بیا
داد بزن
تو بمان


دستهای من را بگیر
دستهای کوچک من!
دستهای مردانه تو نرم نرم مرا در آغوش میکشد
نازم کم
نیازم، ترسم،
آرامش است!


ناز چشمان تو بایدم کشید
ناز آن نگاه مست
خواهش نگاه من
دیدن چشمان تو
ناز این همه غرور
ناز تبالود تنت بایدم کشید
مرد صبور من ناز تو بایدم کشید


گرچه تنهایی من اینجا گرم تر از سرخی لبهاست
از تنهایی دیگر نمی گویم
دلم
سردی دستهای تو را می خواهد!


شب صحبت من با چشمان تو ستاره باران بود
شب نجوای تنمام
شب پاک دلهامان
ستاره باران بود!


رها!
رها خواهم کرد جان خسته
تن لرزانم را!
ای همه آرامش دلتنگی های من
ای وجودت مهر
ای حضورت روشنی


آهسته قدم بردار اما..
فاصله کوتاه کن
یاد سهراب باش اما..
شیشه پنجره ها را
بشکن..
آشیانه ما سرما ندارد

behnaz // 2:34 PM
____________________________________________

Comments: Post a Comment